ozlem-t Herkese merhaba. Bugün 5+0 Bende bulantı, baş dönmesi vs gibi belirtiler yok. Normal mi sizce?
Elsu26 ozlem-t ne güzel işte olmasın da inşallah çok zor ilk üç ay yemek bile yiyemedim kaç kere hastanelik oldum herkeste belirti olacak diye bir şey yok kasma kendini 😊😊
mhtpmhtp ozlem-t canım inşallah olmasın dua et bende öyle diyordum 6.haftamda bir başladı 26 haftalığım suan ilaç içmesem hala mide bulantım oluyor
Calisananne25 ozlem-t benim 28. Haftaya kadar hiç olmadı. Gayet normal ve çok güzel bişey. 28den sonra ara ara oldu yalnızca 1 kez istifra ettim. 34.haftadayım uzun zamandır olmadı.
ozlem-t Elsu26 İnşallah böyle devam eder. Henüz doktora gitmediğim için bi şüphe oluştu içimde. Teşekkür ederim, yorumunuz için :))
Kubrailkan Benimde 8-9.haftalarimda başlamıştı mide bulantılarım onun öncesinde sadece bel ağrım vardı 🥰
AselLinaMom ozlem-t benim 6. Haftada şuan 6+6 yız 1 haftadır bulantıdan ölüyorum evde hiçbişey yiyemiyorum sen şükret ki yok sende 😅😅🤦🏻♀️
1canibrahim Masalruzgarmom benimde 6+4 :) çok nadir sabahları aniden kalkarsa oluyor onun dışında iyiyim. Allahım herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
aysnrsvs ozlem-t 6 haftalıkken doktorum bulantın var mı diye sormuştu sevinerek yok demistim sanslisin dedi demez olaydım 14+6 hala devam ediyor 7 haftadan sonra başladı inşallah sizin hiç olmaz
Zeynepbaran ozlem-t şşşttt şükret otur🤣🤣🤣herkeste bunlar olacak diye bişey yok bende hıc olmadı mesela