Bende 18 haftalık gebeyim ve çok şükür 1 haftadır balık gibi kayışını, ciğerleri geliştiği hıçkırdığı için pıtpıt karnımdaki seyirmeyi çok net hissediyorum. Kayma sırasında dönüyor mudur ne yapıyorsa artık öyle bir sertleşiyor ki rahmimde sağ tarafta sertlik oluyor sonra yine dağılıyor. Bende kilo almak yerine 9 kilo verdiğim için hala da alamadığım için midir nedir erken hissettim. 14. Haftada doktoruma da belirtmiştim minik minik hissediyorum bu tarafta diye doğru demişti zayıfsın ondan erken hissetmen normal demişti :) tabi herkeste farklı ama inşallah herkes bekleyen herkes en tez zamanda hisseder ☺️