4.5 aylık bebegim 2 aylıktan beri gündüz hiç uyumuyor yani uyuyor ama ben ona uyku demiyorum çünkü 15 dk en fazla yarım saat 😑 2. Çocuk bir yandan büyük kız evde koronadan okula veremedik 1 e başlayacaktı hep bize sarıyor bizi darliyor sıkılıyor artık ne oyun üretebiliyorum ne etkinlik onun da huyu suyu değişti iyice garibimin. Bir yandan kardeşi yani gündüz uyumadikca huysuzlasiyor mızmız oluyor durmuyor ben ne ara dinlenecegim ya akşamları geç yatıyorum sırf kafa dinleyeyim sessizlikte diye. Ana kucağında sallanmayi bırakayım derken kendime temas bağımlısı yaptım sanırım çocuğu yanıma yatırıp elini tutup uyutuyorum sanırım 10-15 dk sonra uyandığında yine beni yanında bekliyor yani sallamak gibi hani birseyye bağımlı yaptım galiba kendi kendine nasıl uyur gerçekten artık sinirlerim bozuluyor depresyona gireceğim çok mutsuz hissediyorum hicbirseyden zevk almıyorum yardımcı yok kimse yok kimseyle görüşemiyorum korona yüzünden. Nolur akıl verin bu uyku hep böyle mi gidecek şu sıra gece de uyanmaya başladı dün gece 5 te kalkti 7.5 a kadar uyutamadim kendimi çok yorgun bitkin hissediyorum gerçekten Allah’a şükür varlar evet ama şuan bir insan olarak ruhsal olarak hiç iyi değilim zevk vermiyor hicbirsey. Uyku arkadaşı aldım bugün e bebekten ona nasıl alistirabilirim ellerimle oynayarak uykuya dalıyor belki sürekli bunu verirsem alışır zamanla diye düşünüyorum ama bilemiyorum. Gerçekten bebeklerin uykusu insanı en zorlayan şey ablası da aynıydı 😥😭 evin sorumlulukları var temizlik desen güç bela yemek koşturarak hergun kamyon çarpmış gibiyim yani dinlenemiyorum bilmiyorum napacagim böyle siz nasıl idare ediyorsunuz biraz dertleşelim istedim teselli edermjsiniz elbet geçecek bugünler biliyorum ama ani yaşıyoruz işte