Dilara69 merhaba ben de 5 ay ovulasyon testi kullanmistim, 5 ay boyunca yaptigim stresi size anlatamam… 5 ayin sonunda gittigimiz tatilim dönüşünde hamile oldugumu ogrendim 🤲 kesinlikle stres yapilmamasi gerekiyor. Tatilde deniz kum güneş derken hic cocuk yapma fikri aklimda olmamıştı ve inanin cocik yapmak icin degil zevk icim birilikte olduk hep o tatil suresi boyunca ❤ stres cok onemli bir faktor.. resmen kendimde yasadim, gebe kalmayi engelliyor. Lutfen stres yapmayin ve kafanizi cok takmayin ,Allahim uygun zamani bilir, o zaman nasip edecektir hayırlısıyla 🌼🌼🌼