Songul42 canm benm 32 de 2206 33 te 2500 gram dı şeker den şüphelendi doktor daha önce ama Temiz çıktı iriliği genetikmiş bırde kılosu gayet iyi bebeğinin çünkü 30. Haftamda 1917 gramdı bebeğim 32 . Haftayla uyumlu demişti doktor yanı aslında senın bebeğin gayet güzel sağlıklı kılo alıyor benmde mesela normal Doğum olamayabilir skıntım var kılosu ve kafasının büyüklüğünden dolayı oyzden şanslısın bence ♥️🙏