Kızlar merhaba, 15 haftalık hamileyim ve çok zorlu bir süreçten geçiyorum. Kronik gastritim var ve 2 haftada bir atak geçirip neredeyse 10 gün boyunca sürekli kusuyor ve yatıyorum. Bu sebeple eklemlerim sırtım ve kemiklerim fazlasıyla ağrıyor, kasılıyor ve hareket etmemi zorlaştırıyor. Bu sebeple hem masaj hemde suyun iyi geleceğini düşündüğüm için hamama gitmek istiyorum, bir sakıncası var mı?