Bende Şubat ayında sağlıksız gebelik sonucu düşük yaşadım ama kendi düşmüştü doktorum 2-3 ay korunursan iyi olur dedi ama keşke korunmasaymışım bir ay korunsam yeterdi diye düşünüyorum. Üç ay öyle korunduk üç ayda istediğimiz halde olmadı. Şuan 16 haftalığım. Tabiki sizin kararınız ama düşük sonrası çabuk hamile kalınıyomuş ben olsam hiç korunmazdım🤷🏻♀️ geçmiş olsun..