seyda8990 benimde iki yıl önce smer testinde çıktı tesadüf. Bende kanser e dönüşebiliyor falan duyunca günlerce çok korkmuştum. Ama doktor cinsel ilişkiyi bile yasaklamadı. Zaten bulaşmıştır riskli bir durum yok dedi. Bu virüsün tedavisi yok canım. Belli aralıklarla 6 ayda bir smer testi yapılıyor. Siğil olup olmadığı kontrol ediliyor. Eğer olursa yakılıyor sanırım. Öyle hemen kanser oldum psikolojisine girme canım. 34 - 36 hafta arası haftaya tekrar smer testi yapılacak. Eğer virüs varsa bebeğe antibiyotik yapılıyor koruma amaçlı. Bu arada ben hollandada yaşıyorum. Burada bu virüs için sezeryan falan yapmıyorlar. Yani pek önemsemiyorlar anlayacağın. Yani kafana takma. YouTube dan doktorların vidyolarını izle rahatlarsın