YazCilegi Ben bu zamana kadar ki olgun kendini bilir yazılarınızı çok takdir ediyordum şimdi bu düşüncenizi görünce çok şaşırdım doğrusu.Diyorsunuz ki anneanne ile babaannenin torununa verebileceği sevgi yaklaşım çok farklı.Kesinlikle katılmıyorum buna.Evet benimde anneme canım feda Rabbim başımdan eksik etmesin herkes bir yana o bir yana.5 çocuk büyütmüş çokda bilgili.Kayınvalidemin ilk torunu olucak nasipse ama öylesine heyecanlı öylesine coşkulu ki daha görmeden torunu için duyulanıp ağlıyor büyük heyecanla bekleyip onun için çalışıp her masrafını kendi karşılamak için uğraşıyor yani zevk alıyor bundan gocunmuyor.Ben şimdi nasıl olurda ayırım yapabilirim? Nasıl annem daha iyi bakar daha iyi sever ondan kıskanmam ama babaanneden evladımı sakınırım diyebilirim?
Savunduğunuz düşünce belli kıstaslarda doğru olabilir siz güvenmezsiniz ben güvenirim diğeri eh işte der.Yani genelleme yapıp kesinlikle bu böyle demek çok yanlış değil mi sizcede?
Bir gün bizlerde kayınvalide olucaz inşallah güzel muameler görürüz.Bu lafım size değil lütfen yanlış anlamayın🙏🏻Kendim dahil hepimize..