Pelinssoglu Kızlar içilir veya içilemez diye çok şeyler okudum sizin bir bilginiz var mı? Boğazım ağrıyor ılık şeyler iciyorum ama ıhlamurla meyve çayı yapıyım dedim. Ihlamur içiyor musunuz ?
kindersurpriz Pelinssoglu ben hicbir cayı icmiyorum canım ne olur ne olmaz diye. Doktor ıhlamur icebilirsin dedi ama yine de güvenemiyorum acıkcası demleme özünü cıkarıyor bitkilerin o da zararlı. Normal cayı bile 2 güne bir 1 bardak iciyorum😕
Asyaveannesi36 Pelinssoglu ıhlamur nane limon kuşburnu içebilirsiniz bende rahatsızım içiyorum zencefilli çay filan sadece adaçayı Yeşilçay maydonoz suyu felan içemezsiniz rahim kasılmasına neden olur diye
MinikMucizeninAnnesi Doktorum en zararsız bitki çayının ıhlamur olduğunu söyledi ve günde 1-2 bardak içilebilir dedi. Bende siyah çay yerine ıhlamur tercih ediyorum mutlaka ☺️
esredn Pelinssoglu ıhlamur içebilirsiniz maksimum 2 bardak. Ama sallama ıhlamurlardan değil. Malum hastalıkların tam mevsimi. Ben her sabah kahvaltı da zencefil çayı içiyorum içerisine ya biraz limon portakal veya mandalina sıkıyorum evde ne varsa. Bağışıklık sistemimiz güçlendin c vitamini amaçlı. Hiçbir zararı yok.
mathildaa Pelinssoglu geçenlerde grip oldum 3 gun falan gujde 1 bardak içtim. Gebelikte ıhlamur içiliyor canim ama nolur nolmaz abartmamak lazim bence
Kuzusununannesi Pelinssoglu ıhlamuru dört aylıkken içen arkadaşım doğum yapana kadar düşük tehlikesi yaşadı sürekli iğne vuruldu doğuma kadar yattı içmeyin adet söktürücü ne varsa düşüğe sebep oluyor yapmayın bunu kendinize