ikimelekannesii22 merhaba benimde 2 sene bebeğim olmadi gitmedigim doktor kalmadı hiçbir sorun olmadığı halde olmadı çok üzüldüm çok ağladım daha önce hamile kalmışsın ne güzel öncellikle stres yapma aklından çıkar hamile kalmayı ben öyle yaptım bir baktım hamileyim şok olmustum umudu kesmiştim Allah en yakın zamanda sana da nasip etsin bebişini 🤲🤲🤲