Nurays95 birde doktorunu iyi secmek lazım öyle cok tedavi gördüm aşılama bile yaptım tutmadı en son çok iyi bir doktor buldum ve verdigi ilaçlar çok iyidi bnm bugune kdr kulnmadıgım ilaçlardı rabbim szede nasip etsn emeginin karşılıgını alırsın inşallah bnm sürecim zordu yumurta gelişmeyince bna kızan doktorlar olmuştu niye gelişmiyor bu yumurta duvar diyen psikolojimi alt üst edenlere rast geldim ama şimdiki doktorum tedavi ilk ayında mucizeme kavuşturdu çok şükür Rabbim isteyen herkeze nasip etsn