1Ezgiii Kızlar 36 haftalık olduk bu zamana kadar korudum kendimi hasta olmayayım diye ama dün çok kötü üşüttüm yada yoruldum diye bilmiyorum eklemlerim ağrımaya başladı sizce ne içersem başlamadan önlerim ?
habibedogan 1Ezgiii İhlamur cayi dogal Kusburnu cayi dogal olan En kuvvetli ilaç biliyosun ki sarimsak eger sadece sarimsak tuketemiyosan bi yogurtla yada pekmezle ya da ezip sutle yemeyei icmeyi dene
MinikMucizeninAnnesi Ihlamur içebilirsiniz. Doktorum en zararsız bitki çayı olduğunu günde 1-2 bardak içebileceğimi söyledi ve genelde de siyah çay yerine ıhlamur tercih ediyorum:) Ballı ıhlamur-bol C vitamini,ballı süt iyi gelecektir 😊