Gulendammm kararsız mı kaldın?! Bebeğinin damarlarına kadar incelenecek neden kararsız kaldın anlamıyorum. Yaptırdım hemde en iyi doktoruna. 7.ayımda d-dimerim yüksek çıktı tesadüfen öğrendik kan pıhtılaşması yani, bebeğim ve ben sükür iyiuiz suanlık sorun yok kan sulandırıcı kullanıyorum ama çocuga giden damarım tıkanırsa bebek alınacak. Ve bunun icin detaylı usg yaptırdıgım doktor gel bakıcam bebeğe ve senin bacak damarlarına dedi yine baktı, hiçbir sorunumuz yok şükür. Yaptır yani bunun kararsızlığıyla hiçbie alakası yok