karauzumannesi Kızlar 37+4 günlük bugün catı muayenesi oldum nst bir kere sancım cıktı eve geldim karnım sürekli kasılıo sayamıyorum taş gbi oluo benm gibi bu durumu yasayan var mı
Happy_001 karauzumannesi catı muanesinden oldugunu dusunmuyorum yanı bende oldum hç bısey cıkmadı millet yok agıryor kan geliyor soyle boyle hıc bısey yok ılıskı gibi bı ırkılme Baska bısey yok yani canim
Didemmmmm karauzumannesi bende dün çatı muayenesi oldum açıklık yoktu ama nst de sancım çıktı doktorum sancılarını takip et dedi. Benim de bu sabah 2 saat arayla sancım oldu. Ama 1 dakika sürmediği için doktorum yalancı sancı bunlar takibe devam et süre kısalır nişan su gelirse mutlaka haber ver dedi
karauzumannesi Happy_001 çatı muayenesi acıttı demiyorum hiç hissetmedim ilişki daha zor hatta catı muayenesinden😂😂 dogumumu tetikledi acaba diyorum 🤔
karauzumannesi Didemmmmm bende duş felan aldm gecmedi ve kasılmalarm uzun suruyo bakalım neler olucal hayrlısıyla saglıklı sıhhatlı gelsinler inş🤲🏼
Didemmmmm karauzumannesi canım takip et ağrında süreleri de artarsa hastaneye git bence ihmal etme. Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻