Comologgo bende senin gibiyim hareket ederken de canım yanıyor ve kaburgalarım çok ağrıyor. 35. Haftadayım. Erken doğum riskim de yok. Ben çok kilo almadım bu nedenle bebeğin kemikleri hareket ettiğinde acıtıyormuş. Normal dedi doktorum. Benimde bağırsaklarım sıkışmış gibi. Tuvaletimi bir kere de yapamıyorum sıkıştırıyor bebek.