Cemre07 aynen benimde öyleydi. Hatta görümceme falan ben kaç aylık hamileyim bu ne göbek falan diyordum. Şuan 5.5 aylık hamileyim 52 başlangıç sayarsak 4.5 aldım. Sonradan düzeliyor düzelmese de kafaya takmayın herkes kilo vericek ya da 2-3 alıcak diye bi kaide yok