Bende korkuyorum canım üstelik ben hayatımda hiç kan vermemiş damar yolu açılmamış bir insanım taa ki gebelikten dolayı evlilikten dolayı istenen testlerden vermek mecburiyetinde kaldım serum bile yememiştim hiç düşün şimdi de doğum anını düşündükçe böyle tuhaf oluyorum ama hiç bir şey hissedilmiyor eminim buna sadece ben o evrelerden korkuyorum bol inşirah oku