Kızlar iyi akşamlar 4 gün önce kontrole gittim her şey çok şükür normaldi 33+2 deyim şu 4 5 gündür çok uyuyorum uyumadigim zamanlarda da normal olarak hareket halindeyim, bebeğimin hareketlerini eskisi gibi hissedemiyorum dürtüyorum felan hareket hissediyor hissediyorum yani sabahları felan da normal mı sizce bu durum??