SemraSnmezTuru Kızlar e bebekten alışveriş yaptım ama indirim olduğu için 30 gün içinde kargonuz ulaşacak dedi. Cidden o kadar uzun mu sürüyor ? Daha kısa sürede gelen var mı acaba merak ettim. İndirim olduğu için mi böyle uzun sürecek acaba 🤔
SemraSnmezTuru Oznurboluzun inanın hiç bilimiyorum ama ürünler tükenmeye başlamış. Sepetimde ki bazı şeyler onaylanmamış çünkü.
SemraSnmezTuru Bskrt yaa inşallah benim de öyle olur. Ama sepette ki bi kaç parça ürünü onaylamamış. Heralde stokta kalmadığı için. Ama sepetteyken stokta yok falan yazmıyordu. Parayı ödedikten sonra fark edebildim o ürünlerin olmadığını
SemraSnmezTuru YagizAsyaMom stokta olmayanları kendiliğinden çıkarmış sanırım. Çünkü ödeme yaptıktan sonra siparişlerime baktım 4 parça ürünü onaylamamış silinmş. Adını aratıp tekrar baktım stokta yok diyordu
Bskrt SemraSnmezTuru benmde ödedikten sonra yarısı silinmişti, ama tam geldi. Bittiği için siteden siliyorlar o yüzden görünmüyor yani parasını ödediğinz için gelir
SemraSnmezTuru Bskrt onların parasını da almamış canım. Yani hesap yaptım sadece siparişim dekilerin parasını almış. Onların parasını da ödemedim resimleri de yok yani. Nasıl olur bilmiyorum.
YazCilegi Bskrt Yaa bende hesapladıgım ücreti ödedim siparişlerden kontrol ederken begendiğim elbiseyi seçmemişim diye üzülüyordum demek bundanmış
Oznurboluzun Guldenn cooook teşekkür ederim allah razı olsun cinsiyetimizi öğrenemedik nasipse bu ayın 16 sında öğrenicez ondan sonra gitmek istedim
Songul42 SemraSnmezTuru bende 2 kere indirmli aldim ikiside 1 gun icinde teslim edildi cok memnun kaldim hem.urunler cok.kaliteli hem cok.hizliler ups le çalışıyorlar
pnrylcn SemraSnmezTuru oyle yazdiklarina bakma. Tedbir amacli yaziyorlar. Bende gecen gun siparis verdim 2.gunu urunler elimdeydi 😊