Ykr01 Busra2013 ya bı tık umutlandm ama bılmyorm her ay oluyo ben de sonra adetım baslıyo yne sarı akıntı baslaynca dedm yne heralde adet olcam😞
Busra2013 Ykr01 yok o farketmıo hamılelıktede normaldede oluyor yanı o hamıellık ıcın bı belırtı degıl dıe bılıyorum benım hıc belırtım yokru hamıleymısım adet tek gedıkrı
Busra2013 Ykr01 oldu hala oluo ama bence bu hamıellık ıcın belırtı degıl dıyorum hamılelıkten oncede oluodu suandada oluo
Ykr01 Busra2013 aynen yok anladm demek ıstedgnı ama yne sarı akıntım var dye adet olcam demek de degl yanı dmeek ki di mi
Ykr01 Busra2013 keske ama artk 1 yıl oldu bu ay da olmaZsa sırasyla rahım filmi ve aşılama denıcez sanrm☹️
Busra2013 Ykr01 benımde 1 yıl hıc korunmadım daha dogrusu 8 ay kendımı kasıyordum ılıskı sırasında sperm sureklı dısa atıyordum 1 kere ıkk defa atmasım o dk ıcıme dogdu hamıle kaldım dedım
Ykr01 Busra2013 biz de 2 yıl korunduk kendını kasmak derken hanı sonucta her türlü sperm gider dyolar ya
Busra2013 Ykr01 yanı 8.9 ay oldu evlenelı hamıle kaldım suan 6 aylık hamıleyım🌸kaynanam sureklı kısırsın vs dıodu oglunda o ıhtımalı dusunmedı sureklı bana ksıırsın dedı göt ettim allaha şukur😂
Caglasenn Busra2013 ne kadar ayıp öyle şey söylenir mi ya insanlar sapıtmış rabbim bak vermiş kısmeti o zamanmış çok kızdım kaynana gece gece 😅
Caglasenn Busra2013 adına çok sevindim 🤣 ayyy böyle gerçekten yakından çekilmez 🤦🏼♀️ İnsanın psikolojisini bozar istesen de kalamazsın