Ozgemir05 canım hemen hemen her gebelikte bebek 1 hafta önden gidebiliyor. Bu normal bişey. Şeker takibi yapmalarının sebebi eğer artış gösterirse bu bebeğin daha iri olma ihtimali oluyor. Bazen bebekte doğduktan sonra şeker hastalığı çıkıyor. Takip amaçlı yapmaları güzel bişey. Eğer sınırdaysa çok takma. Hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 😊