Selam anneler bilmediğimden soruyorum son ayımdayım. Mesela suyunuz geldi hastaneye gittiniz açılmanız biraz var ve ya yok bu süreç nasıl oluyor? Suni sancıyı ne zaman veriyorlar mı herkese veriyorlar mı ? Ya da su ve nişan gelmedi sancınız yok var gittiniz açılma var nasıl oluyor bu süreç bilgilendirir misiniz 🙏🏽🙏🏽🙏🏽