7+5 haftalık hamileyim. Geçen hafta gittiğimizde her şey normaldi kalp atışını dinledik. Herşey olması gerektiği gibi. Bugün gittiğimizde ultrasonda baktı baktı baktı ilk göremedi. Sonra bi vajinal yoldan bakmam gerekiyo böyle durumlarda dış gebelik olmasından şüpheleniriz dedi. Ama önceki kontrollerde çok normaldi. Vajinal yoldan baktığında ise çok net gördü. Kalbinide dinledik. Hiç bi sıkıntı yok rahimde yer değiştirmiş dedi. Neden böyle olduki. Daha önce yaşayan var mı bu durumu.