Ozlemmpapatyaa kızlar 21 haftalıgım ve ara da belim cok agrıyor 😩 sizde de oluyor mu ne gibi cözüm buldunuz bel agrısına 😞
gulumse0611 Ozlemmpapatyaa karın büyüdükçe olması normal kalça ağrısı da olur magnezyum kullanırsanır geçer merak etmryin
EsengulC Ozlemmpapatyaa daha bugün doktora sordum beldeki sinirler gevşiyor o yüzden olur ilerki haftalarda bebek büyüdükçe daha çok ağrın olcak eğer dayanamayacak kadar ağrı olursa parol al bi tane dedi
gulumse0611 Ozlemmpapatyaa biri kan biri d vit magnezyum kullanmam gerek kendimde alabilirsin bn ilk hamileliğimde kuşlandığım ilacı aldm kullandm ağrılarım başlarınca bilirim o ağrıyı ikizlerim var bnmde magnezinc alın iyi geliyor hem hap şeklinde
gulumse0611 Ozlemmpapatyaa gynoda var mı bilmiyorm kan ilacı o ama olsada dozu azdır bn ayrı magnezyum hep kllandm doğuma kadar