MslAknn Kızlar bugun tam 30 olduk ayaga kalkınca rahmım alt kısmıma agrı gırıyor normalmı bılgısı olan barmı ya akıntımda var normal bısekılde 🤪
ruveyda98 MslAknn çünkü artık bebek aşağıya baskı yapıyor tam 30 haftalık oldum kalkarken çok zorlanıyorum 😪
ruveyda98 MslAknn benimde 2.ci vee aynı şeyleri hissediyorum bi kaburgalarımda bi kasıklarımda aşırı baskı hissediyorum