Melekk8 Kızlar düşük sonrasında ne zaman hamile kaldınız doktor 3 ay bekle dedi ama bazı doktorlar bir adet geçince zaten rahim hazırsa hamile kalınır demiş siz ne diyorsunuz?
OzlemYu07 Melekk8 canım bende kürtaj oldum ana doktor bana 1 ay sonra deneyebilirsiniz tekrar bebek dedi
Birgul Melekk8 Ben kendim düşük yaptım altıncı haftada, bir adet süresi korundum zaten 40 günde falan adet oldum toplamda hemen hemen iki aya geldi. Sonrasında korumayı bıraktık ama korumayı bıraktıktan dört ay sonra sağlıklı gebelik oldu.
Asyaaa35 Melekk8 ben kimyasal gebelik gecirdim doktorum banada 3ay korunmamı söyledi bizde ne olur ne olmaz diye öyle yaptık ama araştırınca hemen diğer aya sağlıklı hamile kalanları duydum kürtaj olunca vücut kendini toparlasın diye korunmayı öneriyolarlar ama kimyasal geçirdiyseniz korunmanıza gerek yok