Sibelcnbz Yaşayanlar bilgi verebilirler mi 3 gün sonra Allah izin verirse sezeryan olacağım ameliyattan çok sondayı düşünüyorum bir bilgim olmadığından
DerinMavii Sibelcnbz uyustuktan sonra taktirin ben acı çektim bosuna sonra uyusunca taktilar çıkması basit
Sirince-anne34 Sibelcnbz 2.3 sene önce rahatsızlığımdan dolayı takılmıştı taktıklarında bilincim yerinde değildi ama çıkardıklarında hiç acımamıştı sanmıyorum korkulu birşey olduğunu benim doğumada 15 gün falan var planlı sezeryan düşünüyorum
Hilal-_19 Sibelcnbz 25 gün önce sezaryen oldum ameliyathanede uyustuktam sonra taktılar çekerken de hiç bsey hissetmedm