Asibel G1522 tüm hamilelik belirtileri var başka bir sıkıntım yok Allah’a şükür. Gittiğimde keseye göre adet tarihini ayarlar diye düşünüyorum
Aysehsdmr Bsirde kızlar betam da artışı düşük bana göre 22 Ekim’de 2360di şimdi 10500 çıktı neredeyse 1 ay var
Merveikratanem Aysehsdmr amin canım teşekkür ederim rabbim hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😊