mylittlepony Merhaba kızlar ben 20+4 haftalık hamileyim benmle aynı zamanda olanlar var mı nasıl geçiyor neler yaşıyorsunuz ?
ecemnas88 mylittlepony 20+2 deyim bugün tetenoz aşısı oldum rahat döneme girdim galiba güzel geçiyor çok şükür 🌸🥰
duygulu62 mylittlepony merhaba bende 20+5 🥰 güzel gıdıyor . Bende iştahsızlık var ve mıde bulantısı . En kötüsü bebegımı hala hıssedemedım 24 e kdr hıssedersın dıyorlar beklıyorm heyecanla 🥰
Withbaby Merhaba bende 20+2 yim 🥕 küçük küçük seyirmeler hissediyorum karnımda 15 cm lik bir havuç küçük kızım ❤️ 350 gram 👼🏻Haftaya 21+1 de detaylı usg ye gidicez onun için heyecanlıyım 🥰
mylittlepony Withbaby ben 4 boyutluda gördüm yüzü dönüktü çok farklı bir duygu eriyorum resmine baktıkça miniğimn 🥰
BesteKc Ben de yarın 21. Haftamı bitiriyorum. Benim de pazartesi detaylı var hadi hayırlısı. Göreceğim için heyecanlıyım ama bi şey çıkacak siye de ödüm kopuyor.