Merhabalar. Bugün 12. haftaya girmem sebebiyle hem ikili test hemde genel kontrol amaçlı üniversitedeki doktoruma gittim. Ultrasona girdiğimde doktorum kanamamın olup olmadığını sordu bende hayır dedim. İncelediğinde içeride hematom oluşmuş ama sorun değil dedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı merak ettim…?