Melekk8 Arkadaşlar ben düşük yapmaya başladım doktor kürtajda yapabiliriz dedi ama çevremdekiler kendin düşürmen daha iyi diyor zaten 8 mm bi kesem var ne diyorsunuz
Bertasi25 Melekk8 bence doktor kontrolü dahilinde olursa daha iyi olur çünkü bir daha hamile kalmamız İçin iyice temizlesinler rahminizi yine de siz bilirsiniz 🙏🏻
Neseeli Melekk8 arkadaşım bence kürtaj ol. Kürtaj aklımızda sanki kötü bir şey gibi kalmış ama değil sadece rahim duvarını kazıyorlar tıpkı her ay adet olup rahim duvarının dökülüp kanama olması gibi.
Fy38 Melekk8 ben ikinci düşüğümü doktor kontrolünde sancıyla düşürdüm çok zor oldu sonraki bebek baya bi geç oldu rahim filmi çektirdikten hemen sonra kaldım çünkü iki düşükten sonra tüplerde tıkanıklık olabiliyormuş en iyisi kürtaj olman bence