Ley565381 Kızlar merhaba bugun sonuçlarımı aldım ama daha doktora gösteremedim. Sonuçlardan anlayan var mi aranızda? 2 gende heterozigot yazıyor bu ne demek?
Ipekgulll Ley565381 kan pıhtılaşması testi nasıl bir şey sağlık ocağı yapar mı bende merak ediyorum ara ara kontrol etmek lazım bu dönemde nasıl yapılıyor acaba
Nazendehanim Ipekgulll hayır yapmıyor devlete kadın doğuma gidip muayne olmaniz lazım doktor ne için geldiğinizi soruyor , kaç düşük yaptığınızı söyleyince test için onay veriyor
Ley565381 Ipekgulll kan pıhtılaşması testini devlet hastaneleri ve özel hastaneler yapıyor 2 dusuk veya 3 dusuk olduktan sonra yapıyorlar
Umut_hep-var Bende de kan da pıhtılaşma var ama aynı zamanda immün sistemim bebeği zehirliyor şu an hamileyim doktorum başlamadı iğne kortizon kullanıyorum acaba o onun yerine geçiyor o yüzden mi ki
Nazendehanim Ley565381 teşekkür ederim , İstanbul’da tetkik malzemesi olmadığı için yapamadım da İstanbul’da yaptirdiysaniz gittiğiniz hastaneye gidecektim