34.haftamı bugün doldurdum geçen hafta her şey yolunda giderken bebeğin kanala girdiğini erken doğum riski olduğunı sancım olduğunu öğrendik 2 doz ciğer geliştirici iğne vurdular geçen hafta bugün kontrolde pazartesi günü doğuma alacağını söyledi doktorumuz küveze yer ayırtttırmış, çok korkuyorum küveze girer mi 2400 şuan kilosu 48 cm oldu ama girsin hiç istemem tabiki doğumdan zaten korkuyordum şimdi birde erken doğum küvez korkusu bebeğimi yanıma alamama korkusu sardı beni erken bu haftalarda doğum yapanlar var mı lütfen yardımcı olun