Sibelercu Bende 40+1 oldum ama hala doğum belirtisi yok 😔 Napcam gerekiyo ne zaman olucak çok merak ediyorumevham yapiyorumda birazcik inşallah hepimiz sağ salim yavrularimizi kucagimiza aliriz
Imraninannesi Nisadmr2306 38+2 yim yalancı sancilarla basim belada ayırt edemiyorum gerçek mi sahte mi diye😣
Imraninannesi Nisadmr2306 bazılarında görülüyor canım hatta son aylarda kusmalar felan yaşayanlar oluyor.
Nisadmr2306 Imraninannesi Son günlerim hatta gelmek bilmiyor , felaket derecede bulaniyorum istifar ediyorum vücudum da yanıyor
Imraninannesi Nisadmr2306 gerçekten bu son haftalar çok zahmetli oluyor. Hayrla doğurmayı nasib etsin Rabbim😇