Benim de var. Doktor doktor dolaşmamı sağladılar sağolsunlar. Her doktora gittiğimde çocuk myomdan değil ama stresten düşecek diye düşüne düşüne 6. Ayıma girdim.
İlk başlarda fazlaca ağrım oldu. Geceleri uykumdan doğum sancısı gibi bir ağrı ile uyanıyordum. Sonra kimseden fayda yok kızım (doktorlarla ilgili) diye düşünüp her ihtimale karşı sıkı giyinmeye başladım. Kendimi üşütmedim ve sürekli sıcak tuttum. Böylelikle ağrılarım azaldı.
Myomda erken doğum ve düşük tehlikesi oluyor genelde. Her ağrı sızıda insan acaba bişey mi olacak diye düşünüyor ama şimdiye kadar çok şükür olmadı. Bende sizin gibi ilk duyduğumda böyle konular açıp araştırma yapmıştım. Bununla ilgili sizi en iyi idare edebilecek kişi doktorunuz oluyor. Fazla araştırmalarım sonucunda bir prof. buldum. Zaten bu dönemde insan kendini geçiyor malesef. Ben her şeyi yaparken çocuğumu düşünüyordum. Aman bişey olmasın diye. En önemlisi doktorunuz önce güvenebileceğiniz ve bence kesinlikle pozitif olduğuna inandığınız birini seçin. Sonrasında düşük tehlikesi için ilaçlar, vitaminler veriliyor. Süreç bu şelilde atlatılıyor. Bir diğer önemli konu myomunuzun nerede olduğu, doğuma kadar yer değiştirebilir olması. Doktor bana doğum şeklimi myomun belirleyeceğini söylemişti.
Bir diğer konuda myomun büyümemesi, ilk gittiğimde 4.5 cmdi, sonra 7 ye kadar çıktı.şuan aynı seyrinde devam ediyor. Bununla ilgili bir püf noktası daha söylemem gerekirse; kesinlikle canını sıkmaman ve darlanmaman. Bence bu myomun büyümesine sebep oluyor. Doktor söylemedi ama bu benim kendi tezim.☺️
Son olarak; hep pozitif ol, doktorunu bulunca zaten her şey çorap söküğü gibi devam ediyor. Sürekli dua et ve o minicik rahmine tutunan mucizeyle hep konuş. Ben öyle yapıyorum. İnanıyorum hissediyor çünkü. 🙏🏻
Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.