Merhaba arkadaşlar☺️ Bugün adet olmam gereken gündü fakat adet olmadım,belirtilerim de olunca test yaptım,pozitif çıktı. Kan vermeye gideceğim bugün veya yarın.Size sormak istediğim doktora kontrole ne zaman gitmeliyim? Kese ne zaman görünür? Deneyimlerinizi anlatabilir misiniz? Bir yandan erken gitmek istemiyorum keseyi görebilmek için,fakat bir yandan da sağlıklı sağlıksız bir durum olup olmadığını doktorumdan öğrenmek için hemen gitmek istiyorum sizce ne yapmalıyım☺️