Ugurbocegim Tam 25+0 da bebegim 700 gr olmuş doktor iyi gibi 24 haftayla uyumlu dedi aklıma takıldı her bebek farklıdır ama ortalamayi merak ettim kızlar sizinkiler nasıl neler yemeliyiz bebigimizin sağlıklı kilo almasi için 🤰
Busra2013 Ugurbocegim sızın ıyı benım doktor normal dedı ama bana cok az geldı 23+6 da gıttım 524 gr 30 cm dedı suan 24+3 haftalıgım banada cok az geldı benımkı ınsallah doguma kdr 2500 doldurur
Puding Ugurbocegim 23 hafta 600 gram covidliyim yeme içme den kesildim inşallah zayıflamaz sağlığına bi şey olmaz 😔
Ayaz_Aybars_mom Ugurbocegim en son 21 haftada gitmiştim 450 grmdi şuan 26 olduk benimde haftaya kontrolüm var bende çok korkuyorum inşallah buyuyodur
Ugurbocegim Puding kilosu iyimis canım çok geçmiş olsun inşallah hemen atlatirsin pıhtılaşma olmasın diye iğne kullaniyormusun covidden
Busra2013 Ugurbocegim valla ben duzensızım galıba mesela sabah 11 de kahvaltı yapıom kasar beyaz peynır salatalık yumurta patates kaşar peynırı oglen yemegını 3 de yıyorum ne hazırlarsam o an be her ogunde ikişer yufka ekmek yıyorum sımdı kalkıp kofte kızartcam yanına domates kırmızı bıber koycm
aleladebirmom Ugurbocegim bizim 2 hafta önden gidiyor o yüzden öyle iri bebek dediler. Yediğimde de bir şey yok aslında 33 haftalığım 5 kilo aldım ben de ne yesem ona yarıyor demek ki🙃🤗❤️
Ugurbocegim aleladebirmom aaa ne güzel maşallah direk bebege yaramasi bizde anca kendimizi büyütuyoruz garip bebeğim 🥲😊🧿
esmer3 Ugurbocegim günlük bir muz bir maden suyu mutlaka tüketiyorum başlarda fındık badem de çok yiyordum artık sıkıldım yemiyorum ve bebeğim 1 hafta önden gidiyor
cyln_hnm Ugurbocegim Valla canım ne bulsam yiyorum ama özellikle yaptığım tek şey her gece yatmadan önce bi bardak pekmezli süt içmek. Bi de her gün meyve yiyorum mutlaka
Ugurbocegim Busra2013 uyuyorsaniz normal canım inşallah ikimizinkide kilo alır diğer mesajında 2500 olur inşallah doğuma demiştiniz 2500 altı olduğu zamanmi zayıf sayılıyor