Nu4642 Kizlar bu haftalarda bebek hareketleriniz nasil. Benim yavasladi sanki cok az hissediyorum tedirgin oluyorum 😐
Busra2013 Nu4642 benım 22 de kıpır kıpırdı 23 de durdu son 2 gun hareket ettı 24+3 suan pek bı hareket yok gunde 1.2 oda pıt pıt bazende yer degıstırır gıbı ne zaman duzene gırck anlamıs degılım🥴
Makskala Nu4642 bende 25 haftalık hamileyim 1 haftadır az hissediyordum sonra hiç hissetmedim filan doktora gittim dün kalbi atıyordu sorun yok dedi doktor. Sanırım bu haftalarda filan normalmiş herkezin öyle olmuş
Meleklerim34 Biz 22+4 olduk 21 in sonlarında baya azalmıştı şimdi de sabah ve akşam hissediyorum doktorum normal olanda bu zaten dedi sürekli hareket hissedilmezmiş bu haftalarda
Ayaz_Aybars_mom Nu4642 19. Haftadan beri içerde futbolmu oynuyo boxmu var anlamıyorum 😁 oğluşum çok hareketli maşallah diyim anne babası sakindi kime çekti bilmiyorum 😁 benim erkek kardeşim yerinde durmazdi kız halaya oğlan dayiya dedikleri bu olsa gerek 😁😁😁
melekkizim_00 Nu4642 bizde 21+1 iz ama benimde bir gün durgun bir gün çok hareketli normal galiba 🤷♀️
Mucizem58 Nu4642 yeni yeni hissediyorum bazen çok hareketli bazen neredeyse sıfır hareket günbegün değişiyor bu
Yseliminannesi Nu4642 ilk gebeliğiniz ise az hissetmeniz normal 26 haftadan sonra daha çol hissedersiniz ki ben ilk gebeliğimde sonuna kadar hep çok az hissederdim ikinci gebeliğim bu ve 16 dan beri çok şükür kıpır kıpır