ArenAsilmomm Kızlar 16+5 im tansiyonum sürekli 8-6 düşük. Çok halsizim kafamı bile kaldıramıyorum. 2 gün önce doktor kontrolümde söyledim ama bişey demedi.. hep böyle mi olucak acaba :(
DogaCanan ArenAsilmomm canım benim de sürekli düşük 9a 6 dı 3 gün önce bende de çok halsizlik var ama kansızlıktan diye düşünüyorum ben . Korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum . Yüksek daha riskli
canoz-21 ArenAsilmomm ArenAsilmomm gün içerisinde mutlaka 2,5-3 litre kadar su tüketin. Tansiyonunuzun çok düştüğü anlarda sol tarafınıza uzanıp bacak aranıza minder koyabilirsiniz. 5 dk süre ile ayaklarınızı yüksek bir yere de dayayabilirsiniz.
canoz-21 ArenAsilmomm Anladım canım geçmiş olsun. Benim tansiyonum da genel olarak düşük 9/6. Doktorum bunları yapmam gerektiğini söylemişti. Düşük tansiyondan korkmamam gerektiğini, tehlikeli olanın yüksek tansiyon olduğunu söylemişti.