Kızlar merak ettiğim bir şey var
Benim regl ağrılarım o kadar dayaanılmaz oluyordu ki hastahaneye zor yetişiyordum. İğne yapıyorlardı yarım saat sonra geçiyordu artık. Yani ben iki üç defa enfeksiyondan dolayı olsa gerek böyle nefes alamayacak duruma geldim hatta o an acaba bunda böyleysem doğumda nasıl olurum dedim.
Şimdi sorum şu regl ağrılarını böyle benim gibi yerlerde ağlayarak çekenler var mı varsa doğumu buna mı benziyo yoksa çok daha fazla mı ağrısı