Seyda_2606 Merhaba arkadaşlar, belki yakın oturduğumuz anneler vardir diye düşünüyorum aramızda.Hamile anneler olarak bir grup kurup fikir alışverişi yapar,yürüyüşlerimizi beraber yaparız.
Ezginur35 Ravza_Nur yaa nerde o haftalar inşallah gelir benim 5. Hafta ama bel ağrım felaket ve halsizlik 😝🥴
Aynur35 Bende Eryamanda oturuyorum yürüyüş yapabilenleri tebrik ediyorum zira ben yerimden kalkamıyorum ☺️
Aynur35 Ezginur35 aslen değil ama izmirde Karşıyaka’da büyüdüm oralı sayılırım 🧡☺️ Çok da ileri sayılmaz haftam 6+3 ☺️
Seyda_2606 Birde batikent yürüyüş için çok uygun .aslında pilatese falan da girmeyi cok istiyorum ama tek.olunca olmuyor 😊
Ezginur35 Seyda_2606 pilatese geçen ay başlamıştım Eryaman da ama hamile olduğumu öğrenince bıraktım ileriki zamanlar için çok faydası oluyor