Zynp53 herhalde ilk olduğu için kasmışızdır kendimizi bide utanma var alısıcaz diye düşünüyorum ve normal Doğum istiyorsak yapıcam diye kendimize cesaretlendiricez artık. Ben kontrole giderken bi ben değilim nasıl doğuruyorlar bende yapabilirim dedim ama muayene de bu kadar doktora acıcagımı böyle muayene edecegını bilemedım bundan sonra bilerek gidicem en azından