Asenat0668 ben çektirdim 15 haftalıkken. Ağrısını çok iyi bilirim benim yüzüm şişmişti o ağrıyı çekerken. Hiç uyuyamıyodum sürekli ağlıyodum. Ama doktorunuzdan onay alarak bir diş hekimine görünün çünkü öncesinde ilaç veriyorlar çekim için. Bana augmentin vermişti ilacı 5 gün kullan gel demişti o şekilde çektirdim sonrasında kalan antibiyotiğe devam ettim. Kurtuldum çok şükür🙏🏼