Merhaba arkadaşlar ben Doğum yapalı 3 ay olacak ama sürekli terliyorum emzirsem de terliyorum emzirmesem de azıcık iş yapsam da terliyorum yapmasam da sürekli kıyafet değiştirmekten geceleri ıslak uyanmaktan uykumun bölünmesinden bıktım yoruldum lohusalık da kalmadı hala neden bu kadar terliyorum ne yapıcam daha ne kadar böyle gider sizce yaşayanlar var mı