Herkese günaydın bende 33 haftalık hamileyim Perşembe günü normal kontrole gittiğimde doktorum muhane sırasında rahimimde 2 cm açılma fark etti buda karnımdaki ara ara sertleşmesinden kaynaklı olduğunu söyledi çünkü karındaki o ara ara sertlik rahim kasılmasına neden oluyomus ve 2 gün hastanede yattım erken doğum ihtimaline karşı akciğer geliştirici iğneler yaptılar rst çok şükür sancı çıkmadı ama insan yinede korkuyo erken doğum olur diye eve yolladı yata bildiğin kadar yat dedi kalkma yerinden ve erken doğum olmasın diye ilaçlar verdi şimdi evde yatıp bekliyorum herkese çok geçmiş olsun