muhendis_annee Bebishko_12 Küçükken demekki o hastalığı geçirmişsiniz bana doktor öyle demişti kötü bişe yok
mathildaa Bebishko_12 igg pozitif daha önceden o hastalığı geçirip bağışıklık kazandigin anlamına geliyor, sorun yok. Benimde öyle
Bebishko_12 muhendis_annee ben 13 haftadayım, rubella 35 çikti, rubella degeri sonraki haftalarda coğala bilir mi?
Aylinsertsu Bebishko_12 ben bunun üzerine rubella testi yaptırmıştım içim rahat olsun diye perinatoloji doktoruna gitmiştim hiç sıkıntı yapma dedi şuan 6.5 aylığım
minikkuzuannesi Kızlar benimde igm normal değerde igg 13 çıkmış yüksek görünüyor bir sıkıntı olur mu kontrolüme daha çok var