Allah aşkına linç yemeyeceksem ben de olmak istiyorum bu haftalarda😀🙈 virüsün içindeyim her gün hastalarla korunmasız temastayim artık diyorum ki olayım da atlatayim. 16 haftadayim şu an, son haftalarda olmayi düşünmek beni ürkütüyor . Çok geçmiş olsun. Bol meyve, sıcak çorbalar tavuksuyu tarhana vs. Bal pekmez. Ve bol bol sıvı almani öneririm. Doktoruna danışıp d ve c vitaminleri de kullanabilirsin. Cama balkona cik daraldiginda ve içini ferak tut🙏