nursena İstanbul kağıthane'de kimler oturuyor? Yakın olan bacılarım hangi hastaneye gidiyorsunuz 😂 yakın semtte oturan var mı ✋
nursena mug7573 hayırlı olsun bebişin benimde 16 haftalık kağıthane devlet hastanesine gidiyorum ama doğumum için sürekli gidebileceğim doktor istiyorum 😊
mug7573 Sağol senin de 😊 ben beğeniyorum o hastaneyi ama sgk olmadığı için bende özele gitmek daha mantıklı oluyor. Bakalım napıcaz 🤷♀️
nursena mug7573 bendede sgk yok yeşil kart çıkardım öyle yararlanıyorum sgklı gibi eğer seninde yoksa sende öyle yap canım
Zuleyha_eslem mug7573 Sigortasız olsanız bile analık hakkından faydalaniliyor devlette ücretsiz muayene olabiliyorsunuz
nursena AsLkinciMusdal o hastaneye gittik çok sinir oldum doktor bekliyorum kimse yok kan aldırcam kimse yok bide pahalı geldi bana maddi gücüm yetmez oraya 😊
AsLkinciMusdal nursena evet doktorlar 9.30 da anca gelıor daha ıyı bır yer bulasıya kadar sımdılık gıdıorum bakalım ☺️
nursena AsLkinciMusdal ben ikünci gebeliğimde ağrım var diye gitniştim üç dört gibiydi hastane boştu meğersem düşük yapıyomusum doktor anlamadı eve gönderdi çevremde herkes şikayetci ordan devlet bile ondan iyi canım sen bilirsin ama orayı tavsiye etmem
AsLkinciMusdal nursena evet bende duydum sıkayetlerı suan hatıce hanıma gıdıorum ama ondan herkes cok memnun bu ara bıde levent hastanesıne gıtmeyı dusunuyorum
BehiyeGrel Medinee merhaba siz doktorunuzdan memnunmusunuz ? Yani normal Doğumu destekliyormu? Bide ücretleri nedir doktorunuz kimdir belki bende hastane değiştirebilirim ?
Medinee BehiyeGrel Rıza beye gidiyorum. Evet daha küçüğüm çok konuşmadık ama bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.İnsanı rahatlatan bir konuşması ve bilgisi var
Medinee BehiyeGrel fiyatlarda heryerde zam geldiği için yeni Doğum fiyatlarını bilmiyorum muayene ücreti 80 den 95 e çıkmış ama