beyah sessiz_oyuncu Kayınvalidem eşime söylemiş koyun bu ismi diye biz lina diye karar vermiştik takmış şimdi biraz :D napcam bilmiyorum
beyah sessiz_oyuncu Biliyor musun öyle yapcam büyük ihtimal çünkü gönül koyuyolar bide iui insanlar üzemiyorum doğum masraflarımı bile onlar karşılıyor 🙏🏻😊😊